Tjuvlyssnat.se

haha, jag döör av skratt
det roliga är ju faktiskt, att vi tjejer inte förstår, men killarna gör det tydligen (förlåt lizette du får slå mig 100 ggr imon för jag skulle inte nämna detta)


Tjejen: Jag är förresten kär!
Killen: Oj, det gick fort. Tell me the story!
Tjejen: Jag såg på Twilight och nu är jag helt kär i Robert Pattinson...
Killen Nej, inte du också! Vi män får faktiskt komplex!
Tjejen Han är så sexig, nu vill jag verkligen ha en vampyrkille.
Killen: Jag vet inte en enda tjej som inte har blivit förvrängd av den där jävla vampyrfilmen. Den borde fan förbjudas, den rubbar liksom hela ekosystemet av människor. Det är inte så att vi kommer dö ut av kärnvapenkrig eller växthuseffekten, ni kvinnor kommer vägra ha sex med män bara för att de inte är Robert Pattinson!.


men vi måste ju faktiskt förstå att Robert inte är Edward. Edward finns inte, vi för nöja oss med Robert. Och det är ju faktiskt så att vi inte känner honom. Han är en vanlig människa, som bara alla råkar veta vem det är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0