Ung Kraft is the future doug!

ashärligt med många glada och pigga människor, jag kanske inte va en av de
men eftersom jag inte samtalde så mycket med mig själv funkade ur min egoistiska sida
dansen gick väl sådär, måste jag säga hade inte orken att ge fullt ut
men måste ge en stor applåd till Inspirit ni var grymma ikväll!

för min del, blir det nog lite film och skrivning av filmmanus innan jag faller i dvala
i morgon gör jag ingenting, så himla härligt måste jag säga
allt eller inget säger jag det är då man njuter mest!

Kommentarer
Postat av: Louise

Kom in på din blogg nu & vad fin den är :) Duktig du är på att skriva !

Tack så mkt också ! (om det med ungkraftdansen)

2009-04-26 @ 00:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0