what fresh air does to you

efter en dag med städning och harry potter film är det ganska enormt skönt och komma ut till det fina vädret
kom precis in nu, tror att jag bara satt och läste där i 3 timmar, grymt skönt
vet du när man är det för sig själv och med extremt bra musik och slappnar av
blir allt plötsligt klart i huvudet. Men jag får inte riktigt den där kicken
den där kicken som folk får i filmerna, då allting blir klart så vet det vad de ska göra och det är lätt
jag känner en lättnad, jag ser allting klart och vet vad jag inte ska göra
ska leva en dag i taget, men det är ganska svårt att lämna allt om framtiden endast till ödet, men vill ha en hand med i det spelet oxå
   och medan jag satt där och filosoferade kom jag nog fram till varför jag vill vara 17 och ingenting annat
för det är sista året att vara barn, sista året utan krav, pengar och jobb. Då du kan leva, verkligen leva ingen bil i världen kan ta ifrån dig det. det är min personliga åsikt och det finns så många fler okända argument för det inom mig. Men detta är nog det mest självklara. Men det andra är mycket starkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0