White oleander

fy sjutton vilken bra bok. Men så djup, ärlig och tung.
Jag menar denna tjejen, fick det livet du och jag inte skulle kunna föreställa
inte den mottsatsen där folk svälter i varma länder och blir våldtagna och där kvinnor inte har något inflytande
nej, denna tjejen kunde fått det där vanliga livet. Men hon fick nästan ingenting
jag känner mig lite nedstämd nu, men den va otroligt bra och den hade ett stort hjärta
fy vad stark den är, man har hela tiden lust att skaka till Astrid och öppna hennes ögon, för hon var verkligen blind för det hon inte kunde se, det som skulle vara bäst för henne. 
imon blir det att se filmen.

gå in här och se filmen

http://www.youtube.com/watch?v=P7tXjvZWyLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0