sTori Telling


jag är en människa som älskar biografier, och vad är inte bättre än när personen i fråga skriver de alldeles själv. Jag var på bibloteket förra veckan, och lånade bland annat denna bok. "sTori Telling" Ja, just av Tori Spelling.
aka Donna Martin från den första dramaserien som endast kretsade runt ungdomar, Beverly Hills 90210.
Ja, min egna personliga favoritserie, om ni nu följt min blogg kan ni omöjligt missat detta.
Ni som inte vet vem det är kanske sett henne i någon tidning där hon klandras för sin vikt eller för att vara ägaren till världens fulaste bröst.

Men den är verkligen kul att läsa, riktig personlig och ärlig. Och jag älskar inledningen, den första meningen.
"Here's the part of the book where I'm supposed to say 'Sure my family had lots of money, but I had a normal childhood just like everybody else.' Yeah I could say that, but I'd be lying. My childhood was really weird. Not better or worse than anyone else's childhood, but definitely different"

Min favoritdel är dock när hon nämner sina relationer, mellan sina bevvan kollegor eller hennes kock. Just det, hennes kock. En 11 år äldre familjekock. Jag har en crush på en 32-åring så I will not blame her. Milo Ventimiglia hört talas om honom;)
Och hur Brian Austin Green (David) skrek ut sin kärlek till henne på Disneyland inför en grupp av fans, hur Shannen Doherty (Brenda) roade sig med att ignorera Jennie Garth (Kelly), hur Ian Ziering (Steve) och Jason Priestly (Brandon) var tvugna att hindra ett knytnävslagsmål mellan dessa två på en parkering.
japp, some drama och allt detta i de 3 första kapitlen.

Jag rekomenderar biografier, sjukt värd och uppiggande läsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0