the good moments

tog mig en tripp ut till trädgården för lite alone time, med mig hade jag mobilen med ljuvlig musik och boken Stormvindar aka Wuthering Heights. En riktigt klassiker som jag länge velat sätta tänderna i.
Så tillsammans med musiken blev det en Top Notch Sundayeve... och det är ju de bästa;)
spellistan:
Who'd Have known - Lily Allen
Everything - Michael Bublé
We Are The World - Michael Jackson
Take a Bow - Rihanna
Let Me Sign - Robert Pattinson
More than anyone - Gavin Degraw
Jajaja - Veronica Maggio
She Holds a Key - Gavin Degraw
Speechless - Michael Jackson
Man in the moon - Kim
Another State of Mind - Kim
The Hardest Lesson - Kim
Full Moon - The Black Ghosts
Love Story - Taylor Swift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0