yet it's not the day after tomorrow


igår träffade anna på förmiddan och gick ner till vättern, jkpgs vackra sida ;)
pratade om livets ups and downs och höger och vänster och hade det allmänt trevligt
och även fruktat/längtat? för skolstarten, blir ju ny klass för oss båda, får se hur det blir
 sen på kvällen drog jag till jenny och jag fick en mycket fin scrapbook,
 ska kanske visa lite bilder från den sen om ni vill se
men det roligaste var nog att Jennys lillasyster Hanna tyckte att Dylan McKay var lik min pappa, haha

idag ska jag klippa i ihop bounce filmen, åka till second hand och träffa lisa
ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken fin bild på dig i alla fall :) jag gör något konstigt med munnen? men jag bjuder på den. Dagen var fin!

2009-08-20 @ 12:47:27
URL: http://www.poetsia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0