Christmas feelings

Igår så fick jag min första officiella jul-feeling
var på Luciat igår med Anna och blev en aning nostalgisk. Det är alltså möjligt att hata och sakna högstadiet samtidigt. Sjukt bra, var det i alla fall. Och när man kom ut började det snöa, var det inte underbart? det ligger faktiskt kvar lite.
Sen gick vi till Claras, där de arbetande sjöng med till Idol med sopkvastar, och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Sen gick vi hem till Anna och Filippa hängde på och tittade på The Breakfast club- seriously the best script in the world! klockrent, nu förstår jag varför folk älskar den filmen,
...
Vaknade vid 2 imorse, höll jag på att säga, i förmiddags. Tittade lite på julfilmen "Stilla Natt" och nu ska jag städa tsm med Michael Jackson. Sen blir det pizza, julkortet och lussebio. Och imon klockan 1, dans!
saker att göra 24/7, men I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0