Göteborg


Pizza Hut, the place of the places
...
Du vet de där gångerna man får för sig att det kommer bli exakt så som man har tänkt sig?
Jag var bombsäker att jag skulle se idolerna eller Westlife. ... men jag blev inte förvånad när de aldrig dök upp mitt framför ögonen på mig. alla föddes ju inte med tur...?
Jag och Emma tog en promenix och gick förbi Akademibokhandeln och ca 4 timmar senare såg det ut såhär:
Hej Andreas Carlsson.
Men jag har haft en riktigt bra dag idag, och många julklappar köpta.
Ska visa lite bilder sen på det jag köpte till mig själv.
Go'natt

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men dom signerade ju sitt album då kunde du träffat dom xD

2010-10-05 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0