Jag har förått mig själv

jag har tagit sprutan, anledningen till detta är nog att jag tror jag kommer få lunginflammation när som helst och svininfluensan sätter sig i lungorna.
...
idag så har jag haft en gå-runt-och-träffa-folk-dag
mycket trevligt, skippade teatern idag hade inte alls lust med det
tycker att det borde vara färdiglekt och bli lite mer allvar
tittade på Bruno idag med Kristina och några fotoelever. Ehm vad ska man säga?
Efter jag såg Borat sa jag: Detta var den sämsta film jag sett. Efter Bruno?
"Detta var den sämsta film jag sett"
Borat och Bruno är filmer med fördomar och ett förverkligande av killars sexfantasier
förverkligande och förverkligande - men du förstår vad jag menar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0