Julavslutning

Bilden är på estet-treorna. De enda som gjorde skolavslutningen värd att se.
Tror aldrig jag varit så deprimerad och sorgsen under en julavslutning. Även om jag längtat efter lovet.
Slippa att plugga, gå upp tidigt... men sen  så insåg jag att detta är mitt näst sista jullov. Jag har gått halva gymnasietiden!
Är det inte sjukt? Och nästa sommar blir mitt sista sommarlov...
Grejen är jag har haft det så sjukt bra de senaste veckorna , bra vänner, crushes, kodak moments.
Jag är rädd att allt försvinner och jag hamnar på Konsum resten av livet.
...
Förra nyår sa jag "detta kommer bli mitt år". Det har det väl varit på sätt och vis... jag har haft de bästa och sämsta perioderna i mitt liv, så det har absolut varit händelserikt. Nu har jag två veckor kvar sen blir det 2010, så nu gäller det att göra det bästa av det.
Imon blir det att åka pulka - första gången på kanske 7 år - med Lizette och hennes vänner :)
Sen under natten blir det Heroes maraton med Rebecca. Och på söndag blir det dans och den årliga godis-knäck-och kola bakning.
...
Jag ska sluta skriva om vad jag ska göra, för då har jag ju inget att skriva om när jag väl gjort det.
Vi hörs imon... hoppas ni får ett sjukt bra jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0