Julfilmerna du måste se

Finns så sjukt många, men jag är inte den som föll för t ex Grinchen när jag var liten, var rädd för honom som barn och har aldrig riktigt haft lust att titta på den igen. Inte heller är jag så förtjust i filmer som är helt vanliga men man mixar in julen, (dock finns än med bland favoriterna)... här är de jag tycker DU ska titta på i år.
Plats 1.
Musse Piggs Julafton
Kanske ger den här filmen mig bara nostalgikänslor av hur det var att vara barn. Men ingen jul utan Disneys version av A Christmas Carol. Där Fabror Joakim spelar huvudrollen.
...
Plats 2.
Ensam Hemma
Här räknar jag bara in 1an. Världens mest underbaraste film, sjukt mysig om man samlar ihop släkt och vänner. En riktigt familjekomedi.
...
Plats 3
The Holiday
Här har du alltså en film som skulle funka bra utan julstämningen. Men detta är nog världens mysigaste film (egentligen hatar jag ordet mysig, men ni får strunta i det). Det räcker ju bara med att nämna dregel-varning för Jude Law *
...
Merry Movie Christmas
Merry Movie Christmas by mistaken on Polyvore.com

Kommentarer
Postat av: malin

the holiday i mitt hjärta!! så oxå jude law!!!!

2009-12-22 @ 16:45:55
Postat av: Liz

måste faktiskt hålla med dig till 100%!!!

älskar alla de tre filmerna! woho!

2009-12-22 @ 17:43:50
URL: http://fotogumman.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0