Klingande Julkort + Lussebio

Johanna till vänster
Så jag blev ditkallad som en spion på ett viktigt uppdag, jag var sagd att jag skulle bete mig smidigt och diskret, vilket inte är så svårt när man tänker på min korta längd och min dansförmåga.
Och som sagt, ingen julkänsla utan klingande julkort. Härligt att få sitta längst fram också.
Lussebio med Emma, Sanna och Linn och lite annat folk. Var mycket trevligt, eftersom det var ett tag sen jag träffade de. Kollade på filmer som "Old Dogs", "Up in the air" och "Snabba Cash"
(skriver kort recension imon)
Mycket mysigt att sitta där med filten, popcorn, snacks och 4 olika sorters drickor. Kom hem vid 7 på morgonen, haha. Jag var uppe längre än min mamma som jobbar natt... fascinerande
...
nu efter att ha sett första kyssen i The Holiday - som malin gjorde mig sugen på att se, ska jag ta och sova
go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0