Paramore 30/11


Melajna & Lydjia, under något av de 4 första förbanden
japp, lite för många förband, vi väntade nästan 5 timmar igårkväll på Paramore (ute som inne)
Men de första och sista var bra, dåliga är att jag har svårt att komma ihåg namn, vilket gör bandnamn ännu svårare

Människor, som fylldes på hela tiden, alla kom inte ens in
men vi smarta som vi är, hittade en liten balkong

Skitbra var det, vet inte om det beror på om jag inte va sjuk den här gången, filmade hela konserten eller kunde de flesta låtarna. Men jag blev positivt överraskad må jag säga. Saknade "Playing God" annars var allt perfekt :)
ska få lite bilder av kusinen min, mobilkvalité är inte den bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0