The M and the Jam and the beat

så, jag hann ju inte skriva någonting om dansen igår
eller hann och hann, jag tittade typ på 5 filmer/ serier igår (True Blood, Systrar i jeans andra sommaren, Trapped, Beverly Hills, välkommen till familjen, The Clique)-(if you wanted to know)
Dansen gick hyfsat bra, andra gången så var det riktigt kul
trevligt att träffa gamla klasskompisar och vänner där också. Även om jag aldrig någonsin kommer riktigt kunna slappna av på ED
Nu har jag bytt julklappar med Filippa,och strax ska jag ta en liten julfika med Anna och sen blir det julmiddag med farfar.
Och imon är det julafton! Jag är som en liten lycklig barnunge, jag vill ha paket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0