After snacks

så nu kommer allt talki talki från i söndags
klockan tre bar jag mig av mot stadsparken för att möta malin, rebecca och roberth för att filma in det sista till filmen
kom på sen att jag har en scen kvar men den får jag och rebecca ta någon gång
sen på kvällen bar det av mot fröken lisas stuga där vi hade det mycket trevligt med tidsmaskinen höll jag på att säga
jag menade skrivmaskinen såklart och sen lite legobygge
orkar inte skriva detaljerat men jag bjuder på kvällens citat

Lisa: Det var inte roligt någonstans
Melina: Jo, någon i Kina kanske tycker det

Melina: Detta är bögbilen
Malin: Oj
Lisa: Jag har aldrig hört dig säga det
Melina: Nä, det var ju för att jag precis uppfann den

Lisa: The holey solarium

Malin: Det är svårt, fast om man klarar det blir man nog glad


Detta är den miljövänligapostiblen och malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0