All of a sudden I miss everyone

vet du, man insåg inte förrän de kom tillbaka att man saknade åre-folket. Men det e najs att de e hemma igen i alla fall. Saknar läger lite faktiskt, eller inte lekarna och skidåkningen men annars. Själva gemenskapen-
Nu har jag tittat på 90210 det som suger är att jag vet att Annie och Ethan ska göra slut och jag bara väntar på det. crap att jag läste det på ett sådant dumt forum. 
och ni läste ni det här, sry
kände mig ganska glad idag, faktiskt, some God and some OTH is the medicin on sundays
därför tittar jag på mitt favoritavsnitt av one tree hill  "all of a sudden I miss everyone"
blir glad och nostalgisk på samma gång, önskar att jag va lite mer avslappnad och sån ska jag bli med:D
en gång...haha
imon e det tisdag och jag måste spara all min energi till det, positiv framför allt
ändrade lite på bloggen igen och nöjd:D eller bara profilbilden iofs men det tog ett tag
vi kanske inte hörs på datakunskapen för imon ska jag va duktig
så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0