Besatt eller inte besatt, det är frågan

jag bara babblar i dettfa inlägget, mest skrivet för min egen skull och ni kommer bli uttråkade av att läsa det

okej jag har kommit över det, eller kanske inte DET men jag har kommit över Edward iaf
just nu känner jag att jag saknar böckerna lite, nu har jag ju inget så underbart, (eller underbart, mådde kast)
att läsa. Saknar själva grejen, den höll mig borta från tv och data och den lixom kallade på en
sen nu när alla andra läser de så får man ett återfall, men man kan inte falla tillbaka för man har redan varit där en gång
och nu är det någon annans tur att älska de, det känns bara ju mindre jag pratar om de
desto mindre verkar jag gilla de. Men folk säger att jag fortfarande besatt
och jag blir inte glad av att höra något av det
alltså seriöst vad är det för fel på mig
när jag kan bara ta saker lite lätt och rycka på axlarna och säga
"det var bra böcker, fantastiska böcker. men nu är de utlästa och det finns inget mer jag kan göra"
det jobbiga är att jag vet att det finns så mycket att göra mer, om jag inte hade tiden att tänkte och bara göra saker
okej från och med när det här inlägget är klart springer jag iväg och siter aldrig stilla på hela dagen!


Kommentarer
Postat av: petrus

det är skitsvårt att komma över böcker sådär bara!

när jag har läst ut de böckerna som jag håller på nu kommer mitt hjärta vara helt tomt och jag kommer vilja ta livet av mig typ! Det är för övrigt 22 böcker i serien med mellan 300 och 400 sidor i varje!

Jag gick in i deprition när ajg hade läst ut Harry Potter böckerna... Fatta då efter detta! jag ahr läst dem i ett år snart, och jag är bara i bok 15!!!

jag mår dåligt av att tänka på att det kommer ta slut! Böcker är som relationer, man blir depp när de tar slut, speciellt om det är bra böcker! Ju längre man har relationen desto svårare blir det när man bryter upp.



Jag är helt medveten om att jag är lite utav en bokmal

2009-02-19 @ 17:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0