Bloggen till Facebook

så nu finns hela min blogg som anteckningar på facebook
vet inte riktigt hur det kommer att bli om det blir för mycket
men vad gör det
så idag har jag varit en riktigt facebook-addict måste jag säga 
inte för att jag lärt mig allt än. men mitt tillfälliga mål är att få mer vänner än Lisa haha
bilderna på min tryckta tröja kommer när jag lyckas föra över bilderna från mobilen till den här datorn
nu kom ju bror hem och den andra är inte längre under min bevakning
imon ska mor och jag ner till machuset och lära oss final cut, eller jag då det strular så fruktansvärt
lite pinsamt att jag måste be om hjälp men that's life
just det imon blir det recensionerna också som jag nästan glömt bort, påmin mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0