dagen tillägnas Liselotte

så som sagt, lovade jag liselotte att idag fick hon vara the IT på min blogg
(ledsen malin inga videoklipp, det e inte min nish;))


bilden e sne, men det e bara för att macdatorn inte gillar mina sony bilder
så ni måste bara deala med det

dagen har väl gått lite upp och ner
nu ska jag plugga svenska och fixa alla "read between the lines" som vi ska ha till redovisningen av
American History X
sen på eftermiddagen händer något otroligt efterlängtat som jag troligtvis inte ska skriva om;)
det var allt jag hade att skriva om idag...
vi kanske hörs

Kommentarer
Postat av: malin

haha de e lungan!

nu blir ja nyfiken på va du har gjort i eftermiddags:D

puss o kram fin fin banan! <3

2009-02-26 @ 21:14:45
Postat av: malin

haha de e lungan!

nu blir ja nyfiken på va du har gjort i eftermiddags:D

puss o kram fin fin banan! <3

2009-02-26 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0