God morgon!

är inte så fruktansvärt pigg, även om jag la mig en och en halv timme tidigare än vad jag brukar
idag är det mediakunskap, naturkunskap, matte och italienska som ligger framför
och jag kommer efter ettan aldrig läsa något av de ämnena igen, det e göttans

jag drömde i alla fall om riktigt konstiga saker, ägg och sen new moon, det åkte runt helikoptrar i hela staden och tillslut åkte de alla ner på samma ställe (Hittat victoria), och (bella hade massor av kompisar hemma) och hon såg det precis utanför hennes fönster och låste dörren och sa att hon ligger i trubbel och alla andra oxå. men på något sätt försvann alla utan jag... och vi gömde oss och sen tillslut kom Edward och hans ansikte var helt smulat typ... haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0