Let's Dance

tja, idag är jag hur trött så jag skulle kunnat somna vid 11 imorse och sova tills på sönda
idag så hade vi ju ingen svenska, typsikt när man väl kommer dit
så jag följde med Sara och Liselotte lite under deras filmning men jag själv var nära och somna inne i Brahe salen
sen gick jag ner till stan och köpte min kära kavaj som sagt, då säger de att jag la undaan den tills igår vilket va väldigt fel eftersom jag sa tills imon igår, jaja den fanns ju kvar ändå
sen köpte jag ett par fingervantar, sen kom lizette och malin och det var dags för redigering
och den filmen som verkade så bra kändes så dålig när man fick se Saras och Liselottes haha
men vi gör comeback efter lovet;)
ha ett bra lov nu!


Kommentarer
Postat av: malin

skit snygg!!

2009-02-08 @ 00:08:16
Postat av: (:

Vad fin! vart köpte du den? =D

2009-02-13 @ 23:59:11
Postat av: Melina

Vero Mode kommer den ifrån:)

2009-02-14 @ 00:06:04
URL: http://sundayeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0