lite på kvällskvisten

så idag blev det en avslappnad hemma kväll, skulleva skönt med en ansiktsmask men en sådan finns inte här i huset just nu
vet ni vad jag har kommit fram till, när jag pratade med Lisa om New Moon 
att jag faktiskt har kommit över det, inte ens en liten gnutta besatthet kvar, och vet ni hur jag kom fram till det?
jag skulle inte vilja ha någon av Edward, Jacob, Jasper eller Emmett och jag skulle inte vilja ha en dotter till Renesmee och
jag kan faktiskt sluta prata om den, det sista är nog det största beviset 
det jobbiga är att nu precis när jag har kommit över det, så börjar mina vänner komma in i det, alla är typ på 3e boken jue
och man måste ju typ ge sin åsikt när någon pratar om det, för det finns så många

JAG RÅDER ER TILL ATT BARA LÄSA UNDERSTRUKNA TEXTEN; RESTEN ÄR BARA BABBEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0