Så vad händer nu...?

Jo, Melina har försökt vända dagens depression till något bättre. Så hon fyllde mobilen med ljuvlig musik och gick ut och satta sig i solen och relaxade. Lätt att bli sådär frustrerad när man är stressad. Sen blev det tårta med holmbergs för oliver fyllde ju år förra veckan. Sen så blev jag lite sugen på att spela gitarr igen. Så nu har jag lärt mig några nya ackord. Och sen bestämde jag mig för att skaffa en egen och mindra gitarr som passar mig och mina små händer mer.  Och nu tittar jag på OTH som jag höll på att glömma förra veckan och snart blir det gossip girl, nu är det ju pause men vi ska inte missa någontng den här veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0