Söndag

om cirka en halvtimme kommer johanna och vi ska ner till dansen
orkar egentligen inte för att jag knappt har sovit
sen när jag kommer ska det bli lite plugg till matteprovet
tittar lite på beck nu för att se björn
gunvald e ashärlig, haha
konstiga va att det kändes som jag sett reklamen från den nyligen eller den där flickan
kanske ifrån den nya wallander filmen men har ingen aning
satt och pratade med mamma lite och funderar på om jag faktiskt ska besöka min biologiska mamma
mamma berättade om att de inte fick träffa henne och att de behandlade henne illa på domstolen
men att hon va säker på sin sak om att hon ville mitt bästa
det är svårt sådant där, det kan ju va livsavgörande
men jag har så många frågor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0