The Good Girl

blev en hemmakväll istället, dansen blev inställd i sista minuten, både bra och dåligt ville ju faktiskt väldigt mycket gärna dansa idag
bestämde mig för att jag skulle mysa och titta på filmen the Good Girl istället
så så blir det och för att citera den första repliken:


Som flicka ser man världen som en enorm godisaffär, full av sötsaker

stämmer ganska bra tycker jag. Nu? jag hatar den här åldern verkligen, man är mitt emalln och när man ändå håller på citerar jag Britney Spears: I'm not a girl, not yet a woman
bah, varför alltid så där mitt emellan, om någon gav mig ett jobb, en möjlighet till något nytt skulle jag stå i skuld till den personen i evighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0