TJO

lisa sa att jag glittrade, vilket är samma sak som att när solen lyser på en vampyr och jag skrev att hon luktade
vilket betyder då att hon är en varulv. Vet dock inte om hon fattade min slutsats, men detta betyder att Lisa har vänt mig mot mina egna principer att det finns andra sorters heroin en just twilight. Men som sagt framstegen är att jag inte vill ha någon Edward. Och jag ska nu berätta om min dag istället, vaknade och åt frukost till the Hills. Sen tog jag en lång dusch och forsatte med dans koregrafin. Åt mat med familjen och stack sedan till a6 för att träffa Malin och Lisa som du hunnit med lite shoppande. Vi stack till IKEA och Lisa fick sin duk och färg. Så inatt/imorgon kommer resten hem från lägret, trevlans. Inte för att jag hinner träffa de imon men what the he'
bilder kommer när datorn e snäll mot mig igen.
Ikväll kommer dessutom Filippa hit och vi ska titta på Melodifestivalen som jag oxå lovade mig själv att jag inte skulle göra i år. Men det ska bli trevligt att träffa henne igen
vi hörs!
förresten jag kom på att den 10 februari va det 90210 dagen, typiskt att jag missade det. vi får la vänta till 2090 nästa gång
skit oxå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0