vilken dag

när den andra dag på veckan är över, kan man skatta sig lyckad att man har överlevt
skickade lite brev, övat på italienska och engelska hela dagen
tränade att läsa upp inför mamma som jag aldrig gjort innan
visste inte redan om jag skulle klara av det för det känns som föräldrar är mer ärliga än vänner
men det gick bra, och jag tror det ska gå bra imon, det  vad jag hoppas i alla fall
annars the life most go on, ska nog gå och lägga mig snart, sitter nu och tittar lite på oscars-galan
fy vilket bra musikal nummer av Beyoncé and Hugh Jackman, allttså helt makalöst bra
oscars-galan är ingen vanlig gala kan man väl säga
dessutom kanske jag kommer få filmerna
Australia och Wanted i min brevlåda i den närmaste månaden, överglad... eller så säger man ju inte, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0