1 år med bloggen!

yes, sådär nu har jag lyckats vara en aktiv bloggerska i ett år. hade väl en liten tyst månad där kanse men annars så har det gått ganska bra med regelbundhet
övade lite på danstegen från dansen i skolan hemma och jag lyckades få min rygg till 90° och ställa en ljuslykta stabilt på ryggen

men som sagt, för att fira första året kopierar jag mitt första inlägg här nedan:D

Hej, nu har även ja skaffat blogg. Så ni får stå ut me mina bekymmer en tid framåt. Nä så jobbigt liv har ja inte men ni får stå ut ändå.
Måste bara skriva upp en låt filippa skrev om mitt liv på vägen hem från skolan så ja inte glömmer den xD

Everyone is happy
except my little puppy
I'm sitting in the sofa
watching at the tv
I want to look at Phoebe
She sings very good
I am in a hood
I have a little brother
he is called oliver
He is not a dreamer
I have a mother too
I don't think it's you
I think it was the end
Goodbye my little friend


men ni får ha det så bra tills vi hörs igen.
Då ska ja förhoppningsvis lärt mig lite mer:P

kramar


hur lät det då? haha. ja det va kram istället för ciao, lite mer osöker attityd, titta vad mycket man lär sig på ett år
ha'de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0