1 år sedan


kom ihåg det som om det vore igår när han lämnade jorden
fick reda på det i skolan och blev riktigt chockad
efter det så försökte jag kolla på så många av hans filmer som möjligt, 2 av de jag har  hemma har jag ännu inte vågat titta på
Han var bara 29 år och dog av en oavsiktlig överdos av sömntabletter,
att ett sådant litet misstag kan förstöra för så många
The imaginarium of Doctor Parnassus är under redigeringsprocessen och kommer vara klar i Mars ungefär
och nu såg jag något ganska intressant faktiskt
Han är tydligen med i Lord of Dogtown, som Catherine Hardwicke regisserat
Men vi lider med alla hans närmaste just idag

Kommentarer
Postat av: malin

JA jag vet, Lord of dogtown e SÅ bra! älskar starkt den filmen:) för att inte tala om hur mycke jag älskar han...å

2009-01-22 @ 22:38:53
Postat av: malin

glömde säga att han e sjukt snygg!!!!!!!!

2009-01-22 @ 22:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0