2009! my year of total madness!

wohoo!
superduper bra nyår, och världens bästa år ligger framme
jag har inte haft den här år känslan sen 2004, du vet då det känns som ett riktigt år
men nu när jag inte e samma person som då, känns det helt underbart!:D
så jag har en del nyårslöften i år:
1. Inte köpa snabbmat i onödan, allså bara sådär spontant
2. Skriva en nyårs-sång
3. vara totally crazy, eller galen då, det är ju fortfarande något
4. inte bli besatt av något igen
Vi är inte fulla, vi är glada pingstare!
det e så det ligger till:D
de känns verkligen som mitt år i år, 2009 - det låter så bra
så efter att ha varit i kyrkan och lyssnat på när linda stenmark som predikade, som är grym, en av mina favorit predikanter måste jag säga, hon inspirerar verkligen
vi hällde upp dricka, duktiga som vi e , åt kyckling och potatissallad i låda och chokladpudding
som jag själv tyckte va mumma, jag gillar inte ens chokladpudding
åkte buss ut till ljungarum, sjöng idas sommarvisa på väg till malins hus
och sedan blev det full rulle och parT
dans och sång för fulla muggar!
drack lite te nu, för att halsen inte ska va helt förstörd när jag vaknar imon
åh, vad taggad jag e, ska nog lägga mig snart för ska dansa vid 9, eller vi får se. det är ju nyår och jag tänkte göra en liten specialare med ljus och så
ska se strax om bilderna funkar
CIAO alla,  GOTT NYTT ÅR NI ÄR UNDERBARA!

Kommentarer
Postat av: lovisa

tacktacktack!! <3

2009-01-01 @ 20:54:27
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

GOTT NYTT ÅR <3

2009-01-02 @ 22:28:23
URL: http://intesomandraannor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0