90210, smekmånaden, idrottsgalan

bra avsnitt idag:)
tykte det va bra nu att lla inte är vänner och lever hur lyckliga som helst
tittar just nu på smekmånaden fy vad jag dislike Ashton asså han är överskattad
filmen är dock okej, eller i alla fall sist jag såg den haha
de har ju som sagt också dejtat på riktigt efter den här filmen, som de säger
att efter man spelat mot varandra i en film är det lätt att falla för varandra

annars så är det ju idrottsgalan, har inte tittat så mycket
pappa sa att jag skulle skynda mig att slå över till 1an för att björn va med
men jag tycker inte hans humor är bra längre
så synd att han är så charmig, ett bevis på att man aldrig kommer över honom, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0