back again

japp, månda och första skoldagen. början på 19 måndagar... haha det e många det
skrev ju om min dag igår, rörlig bild som sagt och jag e taggad och malin e min filmkompis
vakna med the voice visades på tv nu igen oj vad jag har saknat det
uppiggande på morgonen
jag kom ihåg att jag hade värsta fördomarna mot Josefin i början, men efter ett tag slappnade jag även av mot henne
och inget vakna med the voice utan josefin helt enkelt
men alla ser så fruktansvärt unga ut på bilden här:/
jaja, haha nu ska jag dra mig till skolan



Kommentarer
Postat av: petrus

du sitter verkligen vid hal 9 på morgon och skriver blogg, jag är imponerad måste jag erkänna!

2009-01-15 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0