Bevvan for life

vad skulle jag göra utan dessa älsklingar huh?
90-talet kan aldrig bli för gammalt. Måste köpa 3e säsongen snart
så länge som jag väntade skulle man ju tro att jag hade de 6 första nu
men det e ju faktiskt ganska dyrt inte sant, 


på tal om något annat så vill jag ha en liten förändring i mitt liv, är ganska trist nu
och det är alltid samma sak dag ut och dag in
och alltid samma gamla människor
träffa nytt folk och se nya platser är vad jag vill
därför ville jag testa den där personlighetsgrejen, vet inte om jag är redo för det än
varför ska man va någon annan än en bättre verision av sig själv
det borde duga med att vara jag, men som sagt en uppgradering skulle vara på sin plats


 imon är det 200 dagar till sjag är 17!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0