Dakota Fanning

förra nlägget blev så långt att jag inte orkade skriva klart det. i alla fall sa jag att jag inte skulle skriva mer om twilight men det går typ inte att sluta. jag tänker inte lova någonting framöver eftersom jag kommer göra er och mig själv besviken
som sagt Dakota Fanning blev tillfrågad rollen som Jane i New Moon utan vidare och hon behövde inte göra audition.
Hon har dock inte gett ett riktigt svar om vad hon tycker så det återstår att se

jag måste säga att jag föreställde mig Jane äldre, ganska mycket äldre egentligen närmare 30 men jag kanske missade en liten detalj i böckerna. Men hon är 2 år yngre än mig och 4 år yngre än Bella måste jag säga känns lite fel. Inte för att jag tvivlar på en henne som skådespelarska för då är hon fantastisk för att vara så ung.

(internet vill inte att jag lägger upp en bild för tillfället)



Kommentarer
Postat av: petrus

man skulle kunna undra varför internet inte vill att du ska lägga upp bilder på bloggen, men det gör jag inte...

Mitt internet ahr också känslor.

^^

2009-01-27 @ 22:02:34
Postat av: petrus

vet du vad jag såg nu?

att han som spelar edward är samma som spela cedric deggory i harry potter, fast det visste du antagligen redan...

2009-01-28 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0