fredag

vilken dag, va. nu är det ju tekniskt sett lörda redan
vi kollade på Tristan & Isolde på svenskan, vilket inte var särskilt längesen jag såg
men den e ju bra, så det funkar ju
sen va det ljud, prov + att vi skulle lyssna på radion, haha ...
men det va inte så farligt som jag trodde. jag skrattade ju en del dock men inte ovanligt
när jag kom hem väntade dock en lite överraskning
en bok med schackpjäser på 
kunde bara betyda en sak, nämligen BREAKING DAWN
yes, tidig men efterlängtad
får vänta tills imon att läsa så att jag har tid
det kanske påverkar min städning dock
så jag har 700 sidor att vända mig till i helgen
efter all stress drog jag till Jenny; tog lite kort, dansade haha, spelade guitar hero, spelade lite låtar och tittade på The Dark Knight
nu ska jag väl sova snart antar jag så
go'natt!



Kommentarer
Postat av: petrus

jag kan inte kommentera din engelska blogg...

2009-01-11 @ 13:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0