Goodbye

my heart is beating unbelivable fast
åh jag ryser
så jag avslutade 4e boken lagom tills första filmen slutar gå på bio och nu lovar jag att det kommer vara tyst om den här filmen tills nästa kommer på bio 20/11
18 januari, det känns bra, exakt 8 månader tills jag är 17:)
ska inte skriva hur den slutar, varken om det var bra eller dåligt
men det känns skönt att det är över, nu behöver jag inte vara besatt längre, haha
relief 
så annars har det inte hänt så mycket idag, tittade på förra årets tävlingsbidrag och insåg att jag gjorde det så mycket svårare. men återigen relief
jag ska inte sätta igång med en sådant storprojekt igen. till det behöver man nog folk som gillar att agera framför vännerna
det är en stor relief-dag idag
ha'de'

Kommentarer
Postat av: malin

varför blev det ingen filmning idag?...

jaja hoppas du blev nöjd me hur de blev iaf:)

2009-01-18 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0