hej andra dagen på året:)

låter som om jag kom precis till världen, men det gör jag inte
min familj och jag har kommit fram till det här med bilderna och grejerna nu det är troligtvis för att vi bara har 2,4 mb hastiget
och det tycker jag är väldigt lite då, så vi ska nog hölja till 8 i alla fall

och så fort bilderna kommer upp igen, kör vi igång, månadens ära, billboardlistan, filmcitat och filmnyheter
tråkigt och läsa utan bilderna helt enkelt

håller annars på och städa, är inte riktigt klar än, alla kläder ska hängas in och sen ska jag dammsuga
varför all denna städning jo som sagt så kommer Lea hit till sweden snart, eller om 4 timmar drygt, 
men förbered ska man vara

får inte ut mig något mer, så vi hörs kanske lite senare
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0