kvickt

skyndar mig lite att skriva ett inlägg vet ju inte när internet funkar igen nästa gång
igår lyckades jag få igång den ca 20 minuter
och den här gången har jag hunnit med allt
inkl. beställa twilight dvd:n!
release datumet har skjutits upp och kommer 29 april istället
långt kvar tills dess, nästan i maj ju!
i alla fall, idag så har jag dansat idag va jag riktigt peppad det beror dels på att mitt hår höll sig på en och samma plats den är gången, fick till spännena, haha
kommer nog blir riktigt kul, kom på lörda live och titta vetja
vi ska dansa nu på förmiddagsmötet också
imon börjar jag 11.05 asgött!
dans och rörlig bild
så är faktiskt lite taggad till dansen nu också. rörlig bild, not so much tyvärr.... 
filmredigering som egentliegn är så fruktansvärt kul! är rädd att jag inte kommer få mitt behövliga mvg som jag behöver där
vet inte ens om det blir ett vg
men jag håller på med en tecknad liten film här hemma bara för att exprimentera lite och lära mig final cut ordentligt nu också, men det konstiga är när jag lägger in videoklipp står det alltid unredered:S
i alla fall, innnan idag kom filippa hit och vi bytta våra sena julklappar och jag fick den efterlängtade december boys
av henne:D, tittade på den direkt när hon gått hem lite annorlunda men helt okej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0