mörsning

förra inlägget skulle egentligen läggas ut igår, men det blev fel:/
just är jag arg på en gubbe som var astjurig när jag va te med leo
men jag skiter i honom, så nu hamnade jag är och skriver lite istället
va i kyrkan imorse men va så trött att jag inte riktigt kunde koncentrera mig
pappa och bror är iväg nu för att hämta lite kebaktallrik
vilket som skulle sitta fint
läste lite i breaking dawn precis, är färdigläst för idag i alla fall
kolla lite i italienskan också titta på repsiren av 90210 har missat avsnitten 3 gånger nu
no good
annars så händer ingenting just nu
vilket tråkigt liv man har egetligen
jaja, ska publicera detta lama inlägg nu
men vi höres ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0