Not 1st of April just yet

såg att jag hade ett mejl från Lea idag innan och det piggade upp den dystra skoldagen. Mejl är alltid kul, glömde fråga om min idé att skicka brev istället, du vet känslan av ett brev kan komma i brevlådan varje dag. det va mycket mer spännande på den tiden, då man var liten och hade brevvänner. 
I alla fall, den så kallade hemligheten blev försenad, inte särskilt ovanligt när det gäller mig. Men en dag är inte så värst mycket. Hoppas bara att det kommer att funka, fast life goes on, either way
tittade på spiderman 2 idag, dags att titta på någon av filmerna jag köpt de senaste månaderna.  Läste lite i boken, men det behöver jag väl egentligen inte skriva längre.
btw så finns minn blogg länkad på stadsbibloteket sp nu kan hela stadens befolkning hitta min blogg:)
att någon dag kunna tjäna pengar på den här saken skulle sitta finfint, men för det krävs en del mer läsare.
räknat ut att det blir ca 3 inlägg per dag. ska bli fem. 
hörs strax!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0