parlo italiano

okej vet inte om det va rätt, men jo det tror jag nog
det visade sig att den där dumma gubben hade fel och den där vägen var inte privat
han hade väl inget annat att klaga på i just det ögonblicket, så jag blev väl offer för det
jag tror inte ens han bor där, så jag förstår inte alls vad han har för problem
så imon är det en helt vanlig skoldag, börjar med rörlig bild imon dock och det ska bli kul
det är dans också och jag minns tydligt att hon sa att jag skulle ta för mig mer
för hon vet att jag kan... ska se tilla tt göra det imon
det är oxå italienska, ser inte fram emot det,:P men det funkar
fick reda på att våran idrottslärare är modell, haha japp en modell och en idol som lärare
det är inte många skolor som kan slå det^^
nu väntar en tid med pluggande för min del ska nog börja nu
vi kanske hörs igen lite senare
tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0