"ska du till tandis?"

bara för att citera liselotte (hur stavar man till det där namnet egentligen?) vi citerar elsa och säger lotten
japp va hos tandläkarn en liten sväng, betoning på liten 4 minuter typ. jag ska få dra ner på min tandställning till en gång i veckan istället
och kom fram till att sönda till månda är bästa dagen
eftersom man redan är så foksurad på att något nytt börjar dagen efter så, perfecto
glömde bort mitt lösenord till den engelska bloggen så jag kommer inte in på den surt och allt som är negativt
iaf filmade och började redigera filmen då Malin halkar på ett bananskal, supero kul, haha
hann inte va klar där hela tiden dock
ska få gång på den där engelska bloggen snart me
imon ska jag kunna skriva där, ska testa hur många inlägg jag kan skriva på datakunskapen för något annat än att skriva här kommer jag nog inte göra

bara för att jag vill ha en bild:)
vill se den snart dock AUSTRALIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0