snart sömn

ojoj, nu är jag trött
orkar inte skriva

är på väg uppåt nu i alla fall, har lite framtidsplaner, det skulle va hemlighstämplet men har redan berättat för petrus och lisa, jag är så himla dålig på att hålla saker för mig själv!
jag ångar att jag ska något!, haha jag måste öva på det där

jaja, lea var här och engelskan kom igång lite i slutet. fy vad dåligt det gick i början. sen kom ju kompaniet hit lite och def örsökte ju så gott de kunde, haha
men jag tror hon trivdes
vi shoppade ju lite på lördan där och fy vad skön det va att köpa lite. jag har levt isolerat för länge haha
lite impulsiv köp kändes bra

hon åkte hem igår, tog en stund för flyget var försenat och sp
nesh nu ska jag sova innan jag fastnar med huvudet i skärmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0