sömnig

fy vad trött jag är, ändå gick jag typ på stan 2 timmar och det hjäpte inte alls att bli pigg i huvudet
beror nog på att jag inte hittade det jag sökte
ska till lisa ungefär om en halvtimma ska bli trebligt
titta på lite film troligtvis
har inte så mycket att skriva, jag måste bara komma på något att roa mig med nu framöver en ny hobby
ska gå in 100% för gitarren, när jag har tilträkligt med pengar till USA ska jag börja spara till en ny gitarr
en röd, skulle va ascoolt
har tappat bort mina vantar, förhoppningsvis är de i skåpet, annars får jag panik på mig själv
hatar att jag alltid tappar bort allting
lyssnade på tyler hilton en ny låt som jag blev förälskad i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0