Tänka sig

fy vad d¨lig jag e på rubriker, haha
kommer inte kunna stava så bra nu eftersom jag skriver på den gamla datorn så det kommer bli en del slarvfel
precis nu har jag köpt Breaking Dawn och soundtracket till Twilight
så de kommer komma i brevlådan i början av nästa vecka någon gång, får vi hoppas
vill så gärna skriva om min hemlighet, men kan inte göra det ju... och imon kommer jag inte kunna hålla mig heller
i skolan e det typ omöjligt att hålla allt hemligt, det e asjobbigt
måste fortsätta filma till tävlingen snart också
och öva på ljudprovet, haha
bah, jag har mycket och göra
men det blir bra tror jag, 2009 ska ju vara mitt år som sagt det e bara 7:e januari men det känns asbra!
ska plugga lite nu så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0