thursday

supermassive black hole med the muse hörs ur cd-spelaren just nu. skönt att skriva blogginlägg med musik faktiskt. att jag inte tänkt på det innan.
Fick information om språkval och så vidare idag. har bestämt mig, jag tänker välja vad jag själv vill och inte vad andra andra säger runt omkring mig. tom bestämt mig för trean nu, haha
så som det verkar nu blir det (inkl. valbara kurser)
2an
Engelska B
Pyskologi A
Geografi A
Filmkunskap
3an
Internationella relationer 
Litterär gestaltning
Historia A
Engelska C

sen plus italienskan då såklart. Men glömde bort vad hon sa med språken och det... får kolla upp det lite
det är svårt att hålla koll på allting
kom fram till att jag väntar med spanskan tills jag slutat, det finns ju och läsa extrakurser på fritiden.
ska börja med ett nytt fritidsintresse också tror jag, ska kolla på medborgarskolan tänkte jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0