tjena

nu sitter jag här och lyssnas på rix fm, ska egentligen dammsuga. men drar ut på det lite
ska iväg till malin vid sex sen oxå och träffa lite människor
började läsa breaking dawn lästa 2 kapitel eller någonting tror jag, verkar lovande och bra. men är rädd för besattheten en aning, haha. men den här gången ska jag stå emot
och det är sista boken sen kan jag elda upp de
nej, det ska jag inte göra, de ser så fina ut i min hylla. Blir loppis med Anna och Filippa nästa lörda tror jag
hittat lite smått och gott som kan säljas. ska bli skönt med lite extra pengar ska vi ta dagens citat också ganska djupt sådant:
"fearing is believing"

stämmer lite sisådär, men till det jag syftade på så passade bra. 
Hoppas ni får en trevlig kväll och sen hörs vi när jag kommer hem!
ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0