tripping

åh, nu är jag lite nervös inför det som komma ska, ja riktigt nervös faktiskt
kan ju som sagt inte skriva det på min blogg, kanske aldrig någonsin kommer göra det
men ifall det blir en positiv vändning så kommer det att stå här, men jag hoppas inte på för mycket
hade rörlig bild idag och det verkar bli skitbra:D
supertaggad, lärde mig lite nu till tävlingen oxå, jag ä ju en sådan person som bara gör och det va bra att få reda på lite detaljer och så
om en timme och 45 minuter är de 90210, det jag väntar på just nu, ska försöka undvika breaking dawn nu, ska inte bli helt fast nu när det är skolvecka
ska skriva lite på filmmanuset och skriva en detaljerad plan också så att allt kommer funka galant!
sen e det tisdag imon... blä


Kommentarer
Postat av: malin

rörlig bild va ju as kul..han verkar jätte bra me:) du o ja= filmvänner forever:O hahha

2009-01-13 @ 08:38:23
Postat av: petrus

jag vet vad du pratar om som kanske blir den "positiva vändningden" eller hur! det som jag och lisa vet

2009-01-15 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0