twilight news!

inte hunnit skriva så mycket idag, eller igår, haha 
men i alla fall, jag och lea var på twilight idag, igen för min del. den har inte ena börjat visas i tyskland än, weird
det va drygt 3 timmar sedan fimen slutade
haha

men i alla fall så har jag lite fakta om twilight, även om jag inte kan ladda upp nya bilder och ni inte får se bevisen

använder allas filmnamn
* Han som spelar Jacob Black, är 92a alltså lika gammal som mig
* två av skådespelarna har varit med i OC - det vill säga Jasper och Rosalie
* Emmett är med i serien 90210, men är bara med i 5 avsnitt, men jag, missade honom, eller tänkte inte på det rättare sagt
* Varken Angela, Mike eller Jessica kommer dyka upp i andra filmen, vilket visar att de tar bort en del från boken

det har jag ju sagt innan, men den har premiär i november, 20 faktsikt, en dag innan den hade förra året
och den börjar filmas i mars

jag la märke tll en liten rolig grej, bella frågar ju om edward skaffat linser för att de va svarta och sen guldbruna. och han säger nej. men liten senare så gör de en tillbaka blick och man får se hans ögon riktigt nära och man ser kanten på linsen så väl, haha. jag la märke till mycket sådant den här gången


ciao så länge

Kommentarer
Postat av: Lisa

twilight ska jag se på bio imorrn :D

2009-01-05 @ 11:51:59
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: petrus

asså, michaela i min kjlass säger att hon såg det för mycket längesen!

hon älskar dig ändå

2009-01-26 @ 13:33:07
Postat av: Melina

haha, asså jag visste oxå det för längesen! Men hade inte nämnt det på min blogg innan

2009-01-26 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0